28 Mac 2011

Hapdet --

Una! (nta bahasa apa)

i mean helo. Bukan. Act,Salam ols~

Aku sebenarnya masi di dalam mood bukan untuk berbelog lagi. Cumanya cumanya aku begitu tidak mengate=ahui (mengetahui) cara utk hilangkan friction & pressure yg telah capai takat didih. Yes, obviously aku tengah sakit hati. Cukup utk difahami bila melihat wall fb aku.

Lihatla sendiri .

lol.



lagu tu cukup jg utk menceritakan apa yg sdg tejadi kpd aku.



3 days 2 nights aku berendam dgn airmata. ahh bukan setakat berendam lagi, tapi da masuk katefori lemas *Katefori pun bole . i mean category!

sis aku siap buad entry ttg kisah tragis yg melanda kehidupan aku tika ini. sgguh terokk tatabahasa aku :urghh:

even da luah dgn membuak buaknya pada sahabat handai tp keadaan ttp sama. now baru terasa diri ni sgt telur *tolol dan bahangangg.benda da lama jadik tp skg baru terasa kesannya.nope, bukan kesan tp akibat. ( x sama ehh?)

ah ta kesa la.bagi aku semua tu da nampak mcm bagai seperti sama!again, SAMA!

sakit kn bila orang orang yg kau syg dengan sepenuh hati buad kau mcm tong sampah kitar semula.or lagi hebat dia buad kau mcm santan. terang, cukup terang di situ.sudah tentu habis manis sepah dibuang. begitula diibaratkan aku ni bagi mereka mereka yg langsung tiada rasa bersalah.nope, aku bukan menagih simpati dari sesiapa pun. dan jika kalau atau sebagainya dia dia itu membaca entry ini lagi baguss.aku bukan pelakon layar atau pengarah sketsa cinta yg sengaja berlakon mementaskan drama disini.Sorry if terasa tapi terasa kau masih belum tertanding dgn rasa sakit diperbodohkan didepan dan dibelakang mcm yg kau kau buad pada aku ni!

" hampir sedekad gua sabar dgn lu!sakit beb! gua, kalau memaki tu diharuskan utk manusia manusia seperti lu, da lama bedarah hidung dan telinga lu dgr suara garau gua mencarut tanpa belaskasihan.tp gua tahan beb.gua tahan.sebab gua masih fikir lu dan dia siapa.sebab gua masi ingat posisi lu dan dia dlm kehidupan masa lampau gua beb.jujur gua cakap sama lu, kalau bukan sebab bapak gua, gua tamao balik hometown beb!mana gua mau letak muka gua?lu dan dia tikam gua hidup hidup, depan gua looked so nice tp belakang macam hareeem! for the 1st time gua FY org beb.gua serious ta reti carut mencarut ni.gua budak baik beb walau hati bukan mulia.skg lu pretend mcm nothing happen. lu ingat sng ehh gua lupakan semua benda mengarut yg lu dan dia buad ni?pekara lama??? lu sedar sikitla apa yg lu da buad.itu pun lu masi bole cakap x salah.

now gua angkat kaki dan atur langkah baik punya.dont ever try to find me anymore. hati gua da punah ranah hancur bekecai koyak rabak lgsg ta bole fixed da. buad la 1001 muka dan rasa besalah lu, gua takkan pandang belakang lagi mcm dulu beb.takkan!cukupla lu bodohkan gua selama ni.cukupla lu gunakan gua selama ni.if lu tebaca entry gua ni, gua minta maaf sbb nmpak mcm gua blaming lu. bukan mcm tp mmg. msti lu sakit hati kn? then u know apa tu SAKIT HATI.good for you & for me too la.smile sikit utk gua yg lu aniaya dan utk lu yg da bejaya!

See?gua da cakap gua ni hati baik sbb masih bole say sorry pada orang orang yg menjatuhkan gua. Ok ini last gua cakap, seriously gua rasa besalah sampai gua mati sbb buad entry ni. Even lu da sakitkn gua, still gua masi ta snggup sakitkn lu balik.lu anggap la entry ni hanya la typo.jgn simpan dalam hati.gua minta diri dulu.bukan dari entry ni tapi dari hidup lu.gua tau gua bukan gua yg lu kenal setengah dekad dulu.gua yg salah smpai lu jadi begini.it's ok..teruskn dgn cara hidup lu.gua tetap doakan yg tebaik buad lu."

Sekian ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan