22 Mei 2011

Cabaran:Hari 3

JENIS MANUSIA YANG MENARIK PERHATIAN ANDA

Kali ini kita direct to the point sajaa .

1. Comel punyaa muka

Aku suka dan tertarik bila nampak awekss cute. Boys tidak sama sekali. Yang kulit lawa. Gebu. Hidung mancung. Pipi tak tersorong. Pandai dress up. Tak membutakan mata. Cukup sifat dimata kasar aku. Mata halus tak termasuk.

2. Baik lagi aku tengok beruk dari tengok kau

Ya, aku paling tak suka tengok or lebih tepat tertengok manusia gedik tahap gaban or dressing tak kena tempat. Ini Malaysia la, bukan Korea ok. Aku bukan sakit hati, kan ada yang disebut Malaysia Negara bebas. Tapi bukan begitu caranya sygss. Walau macamana pungg aku tengok jugak kan.HAHA

3. Gila hebat kereta bapak kau

Ok disebabkan aku masih setadi buat masa sekarang, peminjaman kereta dari agensi papa and mama adalah fenomena biasa bagi student universiti. Tapi tidak aku. Tayar beskal pun tak mampu miliki. So sad. Bila tengah melayan kaki berjalan atas tanah kampus, akan ada sejibik dua jibik kereta sedapp kalau dapat naik sambil buat bunyi perghh kuat kuat. Aku tertarik.

4. Laila juga Majnun

Cinta antara benua bukan lagi satu persoalan. Even pakwe dia asal kedah and dia asal johor pungg sanggup membelah dunia agar mereka dapat bersama. Sama dengan la dalam case Student Boswana yang bercinta mati dengan budak Malaysia.Hihi. I tertarik.

Banyak lagi manusia peliks yang buat aku tertarik. Nanti nanti la aku tambah.

Aku lebihh tak suka dan jarang tertarik pada manusia yang bergelar lelaki. Susah aku akan tertarik pada kaum adam ni. Hensem tahap bima sakti pun kau still tak dapat tarik nerve nerve aku. Menyampah menyampah.

P/s: Aku bukan GAY, aku unisex. HAHA.gilaa --

Tiada ulasan:

Catat Ulasan