20 Mei 2011

FORMIDILOSUS

Semalam aku attend lagi kelas ustaz tu. Scary betul bila masuk kelas dia. Sampaikan aku sanggup drop utk masuk section lain supaya boleh pergi dgn sekawan merpati dua sejoli tuu.

Bukan sebab garang or kejam. Tapi soalan2 yg diajukan sangat luar biasa dan out of topic. Yg pasti, beliau adalah seorang yg unpredictable.

Contoh soalan .. “Apa yg kamu faham tentang nafkah batin?”

Dan…Ah sudah. Dia pandang aku ehh? Aduyai. Confirm mati malu aku hari ni.

Aku rasa x perlulah aku hebohkan apa jawapan aku. Tepuk dada tanya hati masing2 ok.

FYI, nafkah batin ada 2:

Pertama, keperluan seksual terhadap isteri.

Kedua, keperluan memahami jiwa isteri.

Cara ustaz ni lecture mcm kelas belum start. Masing2 busy buntangkan mata menghadap dia sebab takut kena point. Tapi, setiap soalan x bertajuk yg dia ajukan tu adalah soalan yg masuk paper midsem test nt. Pasni, sure aku salin every word dia --

Tiada ulasan:

Catat Ulasan