20 Mei 2011

Cabaran:Hari 1

BENDA YG ANDA SUKA BUAT MASA SORANG2

Hm..apa ehh. Aku mmg suka sorang2 ni. Bukan tanak bergaul or sombong. I mean dalam banyak2 waktu, aku sangat suka pada waktu dimana aku akan bersendirian. Got it? Thank you.

Time mcm ni aku suka layan perasaan. HAHA. My way dgn dengan online tapi bukan on FB semestinya. Aku start benci tahap gaban pada fb ni sejak hujung tahun lepas. Grrrr.

Itu kalau di kampus laa. Tapi kalau kat hometown aku, aku suka habiskan minyak keta bapak aku pegi round2 bandar or anywhere laa yg bole shushi mataa. Syiok oou! Wkwkwkwk.

Oh ya. Hampir aku telupa pada tebiat aku yg satu ni. Aku ni jenis suka mengemas. Even barang aku da kemas pun aku still nak kemas lagi spya roommate aku sakit hati tengok aku asyik bekemas. Ta kesah la kemas apapun, my folders or my clothes or my books etc.

Last but not least, aku x pena lupa utk ingat ttg my future husband. HAHA, Aku suka fikir bukan2 ttg dia. Kesian dia kan. Tapi I sayang you tw. Meh sini hug hug japp. Gegegege (cara dia gelak).

END~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan