09 Mei 2011

Filius Doleas

*I lost something worth before I could appreciate .*

Semalam.

Sebelum berangkat,

Ada seorang parei parei sakura bertanya padaku. “Today is the the day rite?”.

Aku hanya mengiyakan.

Time to go.

Tarik bagasi.Checked-in kemudian boarding.Lambai lambai pada daddy & adik adik.

My mom x dpt hantar I hari ni. It’s ok.Anakmu tersangat paham keadanmu.

Landing pastu pegi Melaka jumpa my sis. Overnight 1 malam.

On9 guna stremyx hebat mereka.blogwalking dan blogwalking. Melihat & membaca entry entry yang sama juga serupa.

Oh today is mother’s day!Ya aku baru menyedari.Teruk bukan.

Aku x heran tapi aku cemburu sebab aku x dpt buat mcm mereka mereka buat.

Bukan sebab aku tiada tangan atau idea mantap sebagaimana mereka mereka itu.

Sungguh! Aku tersangat cemburu pada hubungan mereka.

Sakit mata dan sakit hati membaca entry entry yang penuh dgn gambar gambar kemesraan mereka.

Dan baru skrg aku terasa menyesal dgn sikap lama. Aku akui mmg aku terlambat.Bukan bodoh tapi kurang cerdik. Kemaafan pun mungkin tiada erti lagi buat dia.Bukan mungkin tapi sudah tentu!

Untuk kepastian, aku bertanyakan hal ini kpd Encik Virus.

Did you wish to her?And he said yes already wish.*winkwink

Ok fine.Cuma aku yang terlambat.

Now I’m asking you reader, or readers, maybe.

Perasan x my mom x hantar I punn dekat airport semalam?

Sebabnya, hanya ini yang aku ada.


*Happy Mother's Day Mom. Ily )':


Tiada ulasan:

Catat Ulasan