23 Mei 2011

Cabaran:Hari 4

SEBELUM TIDUR ANDA BUAT APA


Baca doa.poyo.HAHA

Banyak benda yang aku selalu buat sebelum tido.
Pertama, aku mesti akn basuh muka aku n guna krim malam. Ini harus, kalau wajib nt tinggal dosa pulak.

Second, aku tukar baju sebabnya aku selalu keluar waktu malam. Xkesah la keluar untuk amik air kat groundfloor or pegi jauh2. Penggantian baju itu perlu sebelum tido untuk mengelakkan mimpi basah.Hehehe

Next, dengar lagu 4-5 bijik macam tuu. Layan feel japp, bila mata da berat..stop kn.
Kemudian, fikir masa depan. Berangan barang 5mnit cenggituu pastu gelak sorg2 nanges sorg2. Psycho tak aku? Psycho tak?Heee

tapi..benda yang aku sentiasa fikir sebelum ak tido, xpena missed lagi sejak 7 tahun yang lepas, ini betul punyaa tauu..Aku sentiasa akan fikir pasal virus yang menyerang sistem saraf kehidupan masa lampau aku. Virus tu dah merebak & aku tak dapat buang dah. Korg hati hati tau dengan aku. Aku ada virus skala kelapan dalam peta dunia. Virus cinta.winkwink

Ni kalau Ustaz tau la cara ak tido mesti kompem2 punya la dia cakap cara tido sesat.Gegegegege.
Orang sebelum tido baca doa kan kan.

chronotribe--

Tiada ulasan:

Catat Ulasan